REKLAMAATIOT


Anna palautetta ja vaikuta.


  • Soita tai lähetä sähköpostia.
  • Ulkopuolinen käsittely mahdollista.
  • The same in English.


Jos haluat antaa palautetta tai olet tyytymätön johonkin tuotteeseen tai saamaasi palveluun, ota ensisijaisesti yhteyttä yhteyshenkilöösi. Jos et saa yhteyshenkilöä kiinni voit lähettää palautteen myös toimisto@capse.fi




Jos et ole tyytyväinen asiakaspalvelusta tai työntekijöiltämme saamaasi palveluun ja haluat esittää korvausvaatimuksen, sinulla on mahdollisuus tehdä asiasta reklamaatio. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti ja siitä tulee käydä ilmi kaikki asiaan liittyvät yksityiskohdat ja taustatiedot, kuten päivämäärät, tapahtumat jne. Liitä mukaan myös asiakaspalvelun/työntekijän kanssa käyty kirjeenvaihto sekä mahdollisesti vaatimasi vahingonkorvauksen määrä.

Palaute- ja reklamaatiolomake

Lähetä palautetta.

Neuvonta ja mahdollisuus saattaa asia ulkopuolisen käsiteltäväksi.


Jos olet tyytymätön Capsen tuottamaan palveluun, voit ottaa yhteyttä myös tällä lomakkeella. Sinulla on myös mahdollisuus saattaa asia Kuluttajariitalautakunnan tai yleisen tuomioistuimen käsiteltäväksi.


Pyrimme vastaamaan palautteisiin ja reklamaatioihin nopeasti, viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos asian käsittely vaatii enemmän aikaa, siitä ilmoitetaan asiakkaalle.


Ota yhteyttä

Pääkonttori


Kimalaisentie 12

01490 Vantaa



toimisto@capse.fi

020 741 8979

_________ 

Share the page on social media
Share